viernes, 13 de diciembre de 2013

GALLETAS DE CASTAÑAS

    GALLETAS DE CASTAÑAS

    Di o refraneiro popular,  sempre moi sabio, que "por Santa Lucía mingua a noite e medra o día".  Así que a partir de agora podemos esperar un pouquiño máis de luz solar na medida que avancen os días.  Sabemos tamén que o nome de Lucía está relacionado coa luz e coa vista xa que a pesar de ser torturada sacándolle os ollos a tradición di que seguiu vendo.


    E todo isto para contarvos que teño unha filla que se chama Lucía e que hoxe está de santo.  Para darlle un pequeno gusto fíxenlle estas galletas de castañas.  No era a primeira vez que as cociñaba e seguro que non será a última xa que lle gustan bastante (a ela e os demais membros familiares).

    Xa fai uns meses que fixen a crema de castañas e a conxelei para ter reservas para a torta de castañas.  Pero apetecíame facer algunha outra cousa cando atopei unas galletas no blog "cousas de milia" e decidín probar.  Como sempre, modifiquei a receita eliminando o ovo e tampouco engadín as sementes de anís porque a miña crema leva vainilla e me parecía que os dous serían demasiados aromas.  As cantidades son as seguintes:


  • 200 gr de fariña
  • 200 gr de crema de castañas
  • 50 gr de fariña de millo (maicena)
  • 100 gr de azucre 
  • 60 gr de manteiga
  • 1 culleradiña de fermento químico
  • 50 ml de leite


    Nun recipiente apto para microondas botei o leite e a manteiga e quentei todo medio minuto.  Facemos un volcán coas fariñas, o azucre e o fermento.  Engadimos o leite coa manteiga e a crema de castañas.  Amasamos e deixamos repousar a masa un pouco na neveira (unha media hora).  Despois toca a parte que máis lle gusta á miña outra filla:  formar boliñas, aplastalas e colocalas na fonte do forno.  Cociñamos cando o forno estea quente a 170º-180º durante 25 minutos.  Podedes gardalas nunha caixa metálica despois de que arrefríen enriba dunha rexa.  Se queredes que duren é mellor escondelas.

    Déixovos as fotos cun pano de cociña que me regalaron especialmente para a ocasión.  Grazas a Sara do blog "las creaciones de MARySA"


    Dice el refranero popular, siempre muy sabio, que " por Santa Lucía mengua la noche y crece el día".  Así que a partir de ahora podemos esperar un poquito más de luz solar en la medida que avancen los días.  Sabemos también que el nombre de Lucía está relacionado con la luz y con la vista ya que a pesar de ser torturada sacándole los ojos la tradición dice que siguió viendo.


    Y todo esto para contaros que tengo una hija que se llama Lucía y que hoy está de santo.  Para darle un pequeño gusto le hice  estas galletas de castañas.  No era la primera vez que las cocinaba y seguro que no será la última ya que le gustan bastante (a ella y a los demás miembros familiares)


    Ya hace unos meses que hice la crema de castañas y la congelé para tener reservas para la tarta de castañas.  Pero me apetecía hacer alguna otra cosa cuando encontré unas galletas en el blog "cousas de milia" y decidí probar.  Como siempre, modifiqué la receta eliminando el huevo y tampoco añadí las semillas de anís porque mi crema lleva vainilla y me parecía que los dos serían demasiados aromas.  Las cantidades son las siguientes:


  • 200 gr de harina
  • 200 gr de crema de castañas
  • 50 gr de harina de maíz (maicena)
  • 100 gr de azúcar 
  • 60 gr de mantequilla
  • 1 cucharadita de levadura química
  • 50 ml de leche


    En un recipiente apto para microondas eché la leche y la mantequilla y calenté todo medio minuto.  Hacemos un volcán con las harinas, el azúcar y la levadura.  Añadimos la leche con la mantequilla y la crema de castañas.  Amasamos y dejamos reposar le masa un poco en la nevera (una media hora).  Después toca la parte que más le gusta a mi otra hija:  formar bolitas, aplastarlas y colocarlas en la fuente del horno.  Cocinamos cuando el horno esté caliente a 170º-180º durante 25 minutos.  Las podéis guardar en una caja metálica después de que enfríen encima de una rejilla.  Si queréis que duren es mejor esconderlas.

    Os dejo las fotos con un paño de cocina que me regalaron especialmente para la ocasión.  Gracias a Sara del Blog "las creaciones de MARySA.
    

4 comentarios:

  1. Agradezco la promoción.....
    Pero no fue con esa intención, solo anticipé un poco los regalos de Navidad....

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Te la mereces. No será la última vez que lo use. Muchas gracias.

      Eliminar
  2. Teñen moi boa pinta. Haberá que tentar facelas. Grazas polas túas saborosas ideas-

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Cando as fagas coméntanos o resultado. Grazas polas túas visitas e os teus comentarios.

      Eliminar