viernes, 8 de junio de 2012

TORTA DE 1ª COMUÑÓN

    TARTA DE 1ª COMUNIÓN
    Facer esta torta foi todo un reto.  Celebrabamos a 1ª comuñón da miña filla pequena (non lle digades que lle chamo "pequena" porque non lle gusta nada).  Decidimos facer a comida na casa e a torta tiña que ser apropiada para ela.

    O primeiro que fixen foi desempoar a estrutura na que colocamos as tortas.  É unha obra de arte que teño que agradecer a meu pai e que xa ten uns 23 anos de antigüidade porque foi feita para a 1ª comuñón dunha curmá miña a quen lle dou as grazas por conservala tanto tempo.  Fíxenlle un lavado de cara e púxenme mans á obra.

     Os dous primeiros pisos levan unha base de biscoito de chocolate acompañada de mousse de fresa.  A derradeira torta está feita con gominolas que fixeron a ledicia dos máis pequenos.


    Por último levaba unha boneca vestida con roupa ganchillada polas mans da miña madriña.  Ela foi tamén a artista que fixo os guantes da miña nena con encaixe de palillos.




    Hacer esta tarta fue todo un reto.  Celebrábamos la 1ª comunión de mi hija pequeña (no le digáis que le llamo "pequeña" porque no le gusta nada).  Decidimos hacer la comida en casa y la tarta tenía que ser apropiada para ella. 

    Lo primero que hice fue desempolvar la estructura en la que colocamos las tartas.  Es una obra de arte que tengo que agradecer a mi padre y que ya tiene unos 23 años de antigüedad porque fue hecha para la 1ª comunión de una prima mía a quien le doy las gracias por conservarla tanto tiempo.  Le hice un lavado de cara y me puse manos a la obra.
  
    Los dos primeros pisos llevan una base de bizcocho de chocolate acompañada de mouse de fresa.  La última tarta está hecha con gominolas que hicieron la delicia de los más pequeños.

   Por último llevaba una muñeca vestida con ropa ganchillada por las manos de mi madrina.  Ella fue también la artista que hizo los guantes de mi niña con encaje de bolillos.






No hay comentarios:

Publicar un comentario